Makdonalda Kawaii dieviete – jaunā Taivānas interneta sensācija

Kādu laiku Taivānas soctīklos klejo jaunā sensācija – “Kawai” stila Makdonalda darbiniece.

taivanas meitene 1

Sensācija tāpēc, ka pirmkārt jau tiešām, meitenes izskats ir tiešām “lellisks”, un tas, ka viņa tiešām strādā Makdonaldā, ir divkārt interesanti. Protams, es vecais ciniķis tam neticu, un vairāk sliecos domāt, ka tas ir kāds virālā guerilla mārketinga eksperiments no Makdonalda, bet tomēr… bildes ir smukas.

nice tryVispār skaistuma ideāli Āzijā, un it īpaši no Japānas ievazātā aņimešņiku pielūgtā Kawaii tēli tiešām atšķiras no rietumu ideāliem, un tāpēc šādas te Makdonalda meitenes topā būs vienmēr:

taivanas kawaii

Ja kaut kā esat iemaldījušies manā resursā no interneta tālēm nejauši, tad var būt ka ar Kawaii jēdzienu neesat vēl sastapušies, bet tie, kas interesējas par šo pasaules pusi nopietnāk, noteikti šo japāņu vārdu būs dzirdējuši. Tā ir vesela kustība, kad meitenes mēģina ģērbties un izskatīties kā mazas lelles ar dominējošiem rozā toņiem, bantēm utt. Piemēram šādi:

rozaa meitenes

Protams, spilgtākais piemērs ir HelloKitty brends, un lai aŗī pats pasen neesmu bijis Latvijā, man liekas latvijas patērētājs varētu būt ar HelloKitty pazīstams.

Aizraušanās ar Kawaii Taivānā sasniedza tādus mērogus, ka principā nopietna aviokompānija Eva Air sāka krāsot savas lidmašīnas šādi:

kawaii airline

Taojuenas lidostā pirms pasu kontroles pašā redzamākajā vietā ir arī šāda te self-check in istaba:

eva air

Tāpēc Makdonalda pārdevēja ierakstāšas šajā vīzijā tīri organiski:

macdonalds paardeveeja

Hello Kitty Taivānā ir nejēdzīgi populārs, un skaidrs, ka ne tikai EvaAir mēģina darīt to, ko mārketingā sauc par “piggybacking”, jeb sava brenda popularizēšanu uz kāda cita rēķina, lūk viens no Macdonalds un HelloKitty simbiozes paraugiem:

hello kitty un makdonalds
Nu? Sagribējās hamburgeru, sakiet man godīgi:

meitene no taivanasJa nē, tad te jums vēl:

macdonalds taiwan

Un vēl:

un veel

 

Advertisements